»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Tukaj vidimo tudi neko tako dodano vrednost, kajti mame se običajno težje poslovijo od otroka. Očetje pa to zadevo morda bolj diplomatsko opravijo. Tudi ta stik z otrokom in z očetom je lahko zelo pristen, zelo ljubeč in zelo bogat.«
»To pomeni, da imajo (šole in vrtci, op. a.) vpliv ali stik s tako rekoč polovico slovenskega prebivalstva na dnevni ravni.«
»Naj v šole in vrtce pripeljejo le zdrave otroke.«
»Počakali bomo, da se otroci umaknejo iz šol in vrtcev. Kajti vemo, da ko bomo to umikali, se bo ponovno dvigal prah.«
»Starši, katerih otrok je v šoli ali v vrtcu neobvladljiv, so se dolžni odzvati vabilu, sprejeti vabilo in tako naprej. Ne pa, da mi čakamo na njihovo motivacijo, ali bodo pripravljeni sodelovati ali ne.«
»Še posebej neugodno za razvoj in učenje otrok je, če otrok v letu, ko bi se moral vključiti v šolo, vendar se ni, tudi ne obiskuje vrtca.«
»Ker nismo imeli podatka, koliko otrok bo prišlo, smo se organizirali tako, da so odprte vse skupine, razen tistih, ki so v karanteni.«
»Otroci smo tudi ločili, kar pomeni, da so v isti skupini otroci iz istega vrtca.«
»Prioriteta so vrtci in osnovne šole.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju